CA | ES | EN

Marta Rams | Penguin Random House Grupo Editorial

Data Scientist
Marta Rams Big Data AI

Marta Rams | Penguin Random House Grupo Editorial

Data Scientist

Biografia

Marta Rams es va llicenciar en estadística a la Universitat Politècnica de Catalunya i posteriorment va cursar el Màster en Big Data i Business Intelligence a la Universitat Oberta de Catalunya. Després de diversos anys treballant en posicions d’estadística pública (IDESCAT, Gabinet Tècnic de turisme i IERMB), es va especialitzar com a Business & CRM Analyst per Elogia, una agència espezializada en ecommerce. Durant els últims anys ha ampliat el seu camp en projectes d’analítica avançada aplicats al retail, supply chain i en encomanar el seu fan per les dades i la qualitat d’aquests a Penguin Random House.

PONÈNCIA: Z1. LECTURES DEL PRESENT FUTUR

A la indústria editorial cada llibre és una start up sent un dels principals reptes identificar el moment i la quantitat necessària a re imprimir cada títol. Per això, s’ha desenvolupat un model de predicció que determina el volum de vendes d’un títol a partir de variables específiques existents que poden determinar l’èxit d’un llibre i en un futur poder datificar informació fins ara intangible propi del sector editorial enriquint el model actual.

Sessions: Marta Rams | Penguin Random House Grupo Editorial

CASOS D’ÈXIT II

16:45H
Auditori AXA